SUSHI

God eftermiddag
Har precis kommit hem till Björn igen efter en dag på stan. Yrade runt med bilen i stan hit och dit innan jag tillslut hittade rätt. Fytusan det är inge roligt att köra någon annans bil i en stad man knappt känner till, men det gick ju bra iaf. Gick ner till Jennys butik Myrra och kikade runt lite innan hon hade lunch. Gick och åt sushibuffé och båda tröck nog närmare 20 bitar, hehehe. Så himla gott! 

Lite shopping hann jag också med såklart, det blev en väska på gina (välbehövlig) och ett feeeetsnyggt halsband som jag har suktat eftersom som jag kommer bära imorgon på Finest Awards till min jumpsuit. 

Nu ska vi åka till innebandyhallen här i rasbo där Simon, Philip och Sebastian har träning. Björn är tränare så jag tänker sätta mig och snacka massa strunt med Jenny som också kommer vara där. Och efter träningen bär det av till Åsa. Läängtar!

Här har ni väskan jag köpte. Den är mycket snyggare i verkligheten


Och här har ni världens snyggaste halsband (bilden är lånad av Esmeralda Nilsdotter)



Hörs senare
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0