VI TAR VARA PÅ VARJE MINUT

Idag har jag jobbat på dagis, på småbarnsavdelningen så nu är jag helt slut i huvudet. För just idag hade alla bestämt sig för att grina och skrika extra mycket, haha. Annars brukar det faktiskt vara ganska lugnt. Klagar absolut inte för det är så himla roligt att jobba på dagis.

Ska ta och plocka undan lite på rummet medan jag kollar lite på Sveriges mästerkock på tv4play, eftersom att jag missade det igår (Nörd). Sen blir det nog en tidig kväll ikväll. Bara att ladda om inför morgondagen då det blir jobb på Affären hela dagen och därefter middag hemma hos pappa eftersom att Frida fyllde 20 igår.
Uppdateringen kanske inte kommer vara den bästa just nu. Men just nu känns det som att jag har annat jag vill lägga min energi på.

Vi tar vara på varje minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0