VILKEN DAG?

Det känns verkligen inte som att det är lördag idag. Känns snarare som att det har varit söndag i två dagar nu.
Igår hade jag en heldag med Amanda. Vi åkte först runt halva stan för att leta en frisör som hade tid att klippa mig och tillslut så hittade vi en. Efter det åkte vi hem till Åsa, lagade mat och började förfesta. Vid halv 11 for vi in mot stan och gick in på Soft bar och dansade loss. Blev en ganska kort kväll för min del men det var roligt  så länge det varade. 

Idag har jag och Åsa hade en riktig segdag.. Ja, jag har det iaf. Vi har varit på promenad, kikat på film och nu har vi precis ätit tacos. Och snart mina vänner börjar melodifestivalen och ingen är gladare än Åsa. hehe.

Ja och imorgon är det dags att bege sig hem till Sundsvall igen. Dags att jobba igen, men jag klagar inte, jag älskar att jobba. Plus att på måndag börjar min och Jossas utmaning, det ser jag fram emot! 100 Spänn gumman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0