FINEST AWARDS

Nu ska ni få höra.. Som de flesta av mina kompisar kanske vet så är jag världens bloggnörd.. Jag vet inte hur många bloggar jag följer. Och hur glad tror ni att jag blev när jag såg att man kunde skriva upp sig på listan häromdagen till Finest Awards tills på onsdag!? Jag, Amanda, Carolina och kanske Åsa ska klä upp oss och gå till Café Opera där allt ska hållas. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är en bloggala typ.. Massa bloggare är nominerade i olika kategorier och röstningen är nu i full gång på finest hemsida och på onsdag får vi veta vilka som vinner.

Det ska bli hur roligt somhellst! Frågan är bara vad man har på sig på en sådan tillställning?
Jag köpte en jumpsuit i förrgår från cheap monday som jag starkt funderar på att ha!
Eller vad tror ni?
Vi ses på onsdag darlings
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0