INFLYTTNINGSFEST

Jag sitter och funderar på vad jag ska skriva om här i bloggen.. Blir nog massa blandat och Jossa har röstat på att jag ska visa min shopping när jag handlar iaf, så så får det blir.
På tal om Jossa så har gumman flyttat hemifrån och hade inflyttningsgfest i fredags. Hon har fått till det superfint i lägenheten. Hon har satsat på att inreda lite i stilen shabby sheek blandat med vanlig ikeainredning, vilket passar väldigt bra. Grattis till lägenheten babe!

I fredags så hade vi iaf supertrevligt. Vi åt massa gotta, drack, lyssnade på musik, skrattade och spelade drickspel innan vi tog en taxi ner på memento där vi dansade natten lång.
Bilderna är från Sannas kamera











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0