LISTA

Vi kör en liten lista ifall att ni skulle ha glömt vem jag är typ.

Ditt namn? Matilda Födelseår? 1991
Hur lång är du? 181 cm
Spelar du något instrument? Här har ni trumpetarn
Dina första tankar när du vaknar? Vilket jobb var det jag skulle till idag? 
Är du hungrig? Inte alls
Vart befinner du dig just nu? Hos min farbror och mina kusiner i uppsala 
Biter du på naglarna? Inte dom tre senaste veckorna
Vad är du bra på? Att jobba
Har du några husdjur? Lillfjärtmärtivoffsing hos far
Vad heter din farmor och farfar? Ja det vet jag knappt själv, men Britta och Esbjörn
Vem vet mest om dig? Mamma 
Vad vill du ha just nu? En apelsin
Ditt mål i livet? Att när jag blir äldre ska jag kunna känna att jag gjorde det jag alltid har velat
Rädd för? Mörker
Har du någon vän du känt i 10 år? Jadå
Har du körkort? Ofc
Pepsi eller Coca cola? Coca cola
McDonalds el. Burger King? Donken
Sjunger du? Inte längre
Vad har du för skostorlek? 40-41
Vill du gifta dig? Jag vet inte
Är du en hälsogeek? Träna är kung
Kommer du överens med dina föräldrar? Absolut
Din hårfärg och frisyr? Ganska kort, svart
Skorna du hade på dig idag? Svarta kängor
Grönan eller Liseberg? Bara varit på grönan
Vad sover du i? Mina bästa pyjamasbyxor 
Kläder du hade på dig idag? Svarta jeans, oversize-spetströja och kavaj
Favoritfärg på kläder? Svart som natten
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mina pyjamasbyxor
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Nej det är så olika, inte så mycket iaf
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej verkligen inte
Tatueringar du har? Inga
Piercingar du har? Naveln och öronen
Har du glasögon? Ja, hur skulle jag klara mig utan
Hur ser din plånbok ut? en stor portmonnä i olika mörka färger
Din perfekta Pizza? Pizza är ingen favorit måste jag säga
Randigt, rutigt eller blommigt? randigt eller blommigt beroende på plagg
Favoritårstid? Senvåren och sommaren
Favoritmat och dryck? Pappas mat
Favoritdjur? Vetinte
Favoritparfym? Är fast med min DKNY
Vad köpte du senast? En byxdress från cheap monday, LOVE
Hur mycket pengar har du? 1 krona
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Matilda
Hur svarar du i mobilen? Halå (om jag vet vem det är)
Vem ringde du senast? Lillebror
Sov du ensam inatt? Jaa
Vem sov du senast över hos? Det var nog TP
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov och skulle börja snooza om 15 min
Vad gjorde du för 15 min sedan? Sa god natt till Björn
Det sista du sa högt? God Natt
Det senaste någon sa till dig? God Natt gumman
Vad har du druckit idag? Vatten, saft och cola
Vad var det senaste du åt? Lite chips
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? svart som natten och kallt
Godaste glassmaken? Choklad
Sover du tungt? Det tror jag
Drömmer du mardrömmar? Oftast inte
Favoritklädsel? Svart
Vad ser du om du tittar till höger? Resten av soffan och en vägg
Vad ska du göra härnäst? Lägga mig och läsa
Humör just nu? trött och förväntansfull
Favoritgodis? choklad 
Sommarplaner? Åka till USA som au pair
Hur många kuddar sover du med? 4
Morgon eller nattmänniska? Båda
Har du dåligt morgonhumör? Icke
Snarkar du? Ibland.. har jag fått höra
Stökigt el välstädat? Välstädat (när jag anstränger mig)
Vad längtar du mest efter just nu? Träffa Åsa, Amanda och Carolina <3
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Bia
Vad väntar dig om 10 år? Det skulle jag också vilja veta
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Chips tror jag
Saknar du någon nu? Jaa
Snus eller cigaretter? Inget 
Vill du ha barn? Det vill jag
Är du snäll? Hoppas det
Är du blyg? Beror på, men nä
Tycker du att du har fin dialekt? Har jag en dialekt?
Favoritfärg? Svart.. fan va tråkigt haha
Har du spytt i någons knä? Nej huga ligen
Syskon och deras ålder? Lillebror snart 16 och Syster 19
Senaste skola? Musiklinjen på hedbergska
Tycker folk du är snygg? Det får du fråga dem
Har du använt någon hårprodukt idag? Jaru
Har du bråkat med någon idag? Nej sånt är bara onödigt och ontimagen-framkallande
Vad har du för planer till helgen? Parta med Amanda och Carro på fredag och mysa med Åsa på lördag
Är du sugen på något nu? Lite vatten möjligtvis
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja dom ligger hemma nånstans
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Inte ofta, så nära till havet
En film? I rymden finns inga känslor
Vem får en kram? Lillebror
Brukar du läsa horoskop? Yes
Kan du baka bullar? Det vet jag inte
Hund eller katt? Hund
Sängstorlek? 105
Müsli eller corn flakes? både och
Hur ser du ut idag? Ascoooool
Vad såg du senast på tv? Nån Wallanderfilm
Tycker du om din pappa? Klart
Vem i din släkt pratade du senast med? Farbror


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska också göra!

2011-01-31 @ 00:16:51
URL: http://camillawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0