UPPSALA

Hej kompisar!

Hur kommer det sig att jag alltid blir sugen att blogga när jag är bortrest? Jaani.. Vi får väl se om det håller i sig med blogglusten ett tag iaf. (vet iaf en som blir glad då, Åsa)
Befinner mig just nu i Uppsala hemma hos min farbror och bara myser på. Kom till uppsala igår och var då och hälsade på Jenny, hade lite myskväll med thaimat, rosé, massa gotta och Sex and the city 2.. Tjejkväll eller vad? Hon har skaffat en katt som är heeelt crazy, klev hon inte i våran mat eller klättrade i gardinerna så kutade hon fram och tillbaka på vardagsrumsbordet.
Imorse klev vi upp halv 9, gjorde oss i ordning och åkte och kollade på Sebastians innebandymatch innan Jenny skulle jobba, och då hängde jag på Björn (min farbror) istället.
Ska stanna här tills på tisdag innan jag åker vidare ner mot stockholm och älskade Åsa. Samtidigt som jag befinner mig i huvudstaden ska jag också passa på att träffa min älskade Amanda och även Carolina som jag lärde känna i spanien! HUR KUL!?

Tror det blir ett till inlägg innan jag ska sova
Och just det.. jag har ju gått och blivit korthårig (även om det var ett tag sen jag klippte mig nu)
Puss kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0