22 MARS

Har precis krypit ner i sängen, är helt slut i kroppen efter dagens Bodypump-pass. Innan träningen idag åkte jag och köpte mig ett par träningshandskar som man använder när man gymmar eller tränar bodypump, för att få bättre grepp och inte få fula förhårdnader i händerna. Fett värt det måste jag säga, mina stabiliserar även handlederna. Eftersom att jag tränar 4-5 gånger i veckan så känns det värt att ta hand om kroppen på rätt vis.

Har även shoppat lite mer smått och gott. Klickade hem detta från Style by Tyra igårkväll.

Två earcuffs och ett lipbalm som gör läpparna större. Klickade även hem varsin Dust it till mig och Boobsan, två för 149 kr, fett bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0