MYSFIKA

Har precis kommit hem från en liten fikatur på Tant Anci och fröken Sara med min fina vän Rebecka. Faktiskt supermysigt att åka ner på stan på kvällen och ta en fika och bara snacka massa skit över en kopp té. Borde göras oftare!

Annars har jag bara jobbat hela dagen, fast imorgon slutar jag tidigt-skööönt! Så himla värt att ha sin enda tidiga dag mitt i veckan. Och imorgon ska jag faktiskt testa något nytt, jag och Boobsan ska göra ögonfransförlängning. Det sätts fast en lösögonfrans på varje egen frans och det håller tills ens egna fransar ramlar av. Tror jag ska försöka ta en och för efter-bild så ni får se. Ska bli jättekul!

Här har ni min snygga fikadate :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0