UPPDATERING

Ojoj, här var det tomt! Har fått klagomål av Sara att jag aldrig uppdaterar, så då kanske det är bäst att skärpa sig.

Har varit hemma från jobbet idag eftersom att jag vaknade med världens förkyldning och tungt huvud med imorgon blir det jobb igen. Sara åkte nyss hem efter att ha varit här och ätit lunch med mig.

Händer väl inge särskillt nu egentligen, fast jag måste säga att allt är så bra just nu och jag är hur glad somhellst, trots tråkigheter som har hänt nu på senaste tiden. Helgen har varit super! Var hos pappa och åt middag i fredags och var sen hos Markus hela kvällen. Jobbade några timmar på lördagen innan det var dags för party med TP på kvällen. Asrolig kväll som inte kunde ha slutat bättre (förutom att jag fick min vita nya tröja totalt nedspilld med rödvin). Söndagen var också bäst och nå mer tänker ja inte säga :)


Puss på eeeeer!

Fick förresten besök av min fina vän Pantern igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0